woensdag 8 oktober 2014

Het film plan

De afgelopen week was het heerlijk weer, maar nu valt het echt niet meer te ontkennen: het wordt weer winter.. Om het verlangen naar de zomer te stillen, is het lekker om het fijn en knus te maken thuis. Mooie dekens, extra kussens, kaarsjes, en thee met lekkere chocolade! Maar heel belangrijk zijn natuurlijk de films!

En daarom heb ik dit jaar het plan om in de winter deze metrofilmkaart te volgen ( het staat al een tijdje op mijn lijst om te doen, maar voorgaande winters kwam ik er steeds niet aan toe.. Dit jaar moet het gebeuren ;). In 2009 heeft Vodkaster de 'Top 250 Best movies of all time' in kaart gebracht. Het zijn echt veel films, en dus vast niet allemaal maar mijn voorkeur aan films, maar misschien kom ik wel films tegen die ik anders nooit zou kijken!


Is er iemand die deze kaart heeft opgevolgd en dus alle films die worden genoemd heeft bekeken?
Wat gaan jullie doen om de winter door te komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten