woensdag 17 september 2014

The right here, right now

Via Pinterest.
Soms - en dan bedoel ik vaak - heb ik zin om te verhuizen; een nieuwe start in een heel nieuw huis, alle ruimtes opnieuw inrichten, een kamer alleen maar voor kleding, een tuintje met vrienden en een barbeque en koude Desperado's in de zomer, een moestuintje.. hmmm. Ik ben hier veel over aan het dagdromen..

Op Pinterest hou ik mij veel bezig met interieurs, mensen hebben zulke mooie huizen (maar zijn het wel écht woningen, of gestyleerde ruimtes uit magazines?)! Dit kan heel vertekenend werken.Vergeleken met zulke ruimtes voelt je eigen woning natuurlijk veel minder interessant aan.

Dagdromen en inspiratie opdoen op Pinterest is natuurlijk niet erg, maar soms vergeet ik dat ik tevreden moet zijn met wat ik wel allemaal heb. Hierdoor ga je in de toekomst leven en vergeet je het hier en nu. Ik heb namelijk een heerlijk appartement, met een mooie groene boom voor het huis en alle winkels zijn dichtbij. We hebben een ruime woonkamer, grote ramen, een knusse slaapkamer, een leuke inrichting en veel kastruimte. What is not to love about that?!

Belangrijk is om te waarderen wat je allemaal wel hebt en er het beste van maken. Want hé, voor je het weet leef je in het nu en ben je zomaar ineens gelukkig en tevreden.

Maar streven naar meer, daar zie ik het probleem natuurlijk niet van in. Ik blijf vooral nog even verder zoeken naar een andere woning en intussen zoek ik door op Pinterest naar mooie interieurs op
www.pinterest.com/marissaverdel. Binnenkort zal ik hier wel een selectie maken van mooie ruimtes en inrichtingen.

We'll keep in touch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten