dinsdag 26 augustus 2014

Modern Family

Nadat mijn zus mij een paar keer wees op Modern Family, ben ik vorige week begonnen met het kijken naar de mockumentary serie (I know, nu pas...).

En ik kan niet meer stoppen met kijken! Na nog geen week ben ik alweer halverwege seizoen 2. De show gaat over drie verschillende gezinnen, die heel typerend zijn voor moderne gezinnen, en hun worstelingen binnen de familie. De personages zijn zo sterk dat je helemaal meeleeft in de ongemakkelijke situaties. Ik kan dan ook geen favoriete personage kiezen; Phil met zijn enorme vreemde, grappige uitspraken, Jay met zijn recht-door-zee-houding, of Gloria met haar heerlijke Colombiaanse attitude. Kan jij wel kiezen? Een ijzersterke komedie dus.

Modern Family heeft dan ook dit jaar drie Emmy Awards gewonnen, waaronder de 'Outstanding Comedy Series'. Samen met Breaking Bad was de serie heel populair dit jaar. Ik kan dus nog een paar seizoenen met volle verwachting blijven kijken naar Modern Family!


Foto van The Malaysian Insider

Geen opmerkingen:

Een reactie posten